نحوه تبدیل نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) محصولات ESET ( اسمارت و نود ۳۲) به کلید لایسنس License Key نوع جدید

آنتی ویروس ایی‌ست ورژن 9

نحوه تبدیل نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) محصولات ESET ( اسمارت و نود ۳۲) به کلید لایسنس License Key نوع جدید

شرکت ESET (ایی‌ست) اقدام به ارائه « کلید لایسنس License Key» نوع جدید برای تمامی محصولات آنتی ویروس خود (اسمارت سکیوریتی و ناد ۳۲) نموده است. کلیدهای قبلی « کلید فعال سازی Activation Key» نامیده می‌شدند و از آن می‌بایستی برای گرفتن یک نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) از سایت رسمی ESET اقدام می‌شد. اما با ارائه نوع جدید، دیگر نیازی به دریافت و ورود نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) نخواهد بود.
افرادی که از کلیدهای فعال سازی قبلی استفاده نموده‌اند یعنی دارندگان نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) می‌بایستی کلید خود را به نوع جدید « کلید لایسنس License Key» تبدیل نمایند.
شرکت ESET اعلام داشته این تبدیل هیچ اثری در لایسنس اصلی ندارد و فقط اصالت صاحب لایسنس را مشخص می‌کند. شکل ظاهری کلید بصورت متنی ۲۵ حرفی متشکل از حروف و اعداد بصورت RNA2-23MC-5X4H-DVMF-G68U خواهد بود.

برای تبدیل نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) قدیمی به کلید لایسنس License Key نوع جدید باید به «بخش مدیریت لایسنس وب‌سایت رسمی ESET » به آدرس https://my.eset.com/convert مراجعه نمایید و مطابق تصویر نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) خود را وارد کنید:

Active

سپس بر روی دکمه Convert کلیک کنید تا همانند صفحه زیر لایسنس نوع جدید بصورت RNA2-23MC-5X4H-DVMF-G68U به نمایش درآید:

اکنون می‌توانید از این لایسنس نوع جدید برای فعال سازی آنتی ویروس خود اقدام نمایید. بهتر است ابتدا آنرا در جایی بصورت متن ذخیره نمایید و سپس وارد بخش فعال سازی برنامه آنتی ویروس خود شوید وبا وارد کردن لایسنس نوع جدید و  کلیک کردن روی دکمه Active آنتی ویروس خود را فعال نمایید.

نرم افزار شما فعال شده است و شما می‌توانید از نسخه کامل نرم افزار استفاده کنید.

Eset

به اشتراک گذاری این نوشته

Comments (86)

  • پارسا Reply

    سلام،از راهنمایی شما برای بدست آوردن لایسنس تشکرمیکنم

    ۹ آبان, ۱۳۹۴ at ۹:۱۷ ب٫ظ
  • مسعود Reply

    سلام
    من نود ۳۲ خریداری کردم ولی یوزر و پسورد ندارد ، لایسنس دارم که وقتی وارد می کنم ارور موجود نبودن لایسنس میدهد..
    چ کنم؟

    ۱۱ آذر, ۱۳۹۴ at ۸:۲۱ ق٫ظ
    • ramin Reply

      اگر نسخه شما اورجینال باشد باید به آدرس رسمی شرکت ESET به آدرس زیر مراجعه و لایسنسی که دارید را وارد نمایید تا نام کاربری و سریال خود را دریافت نمایید:
      http://www.eset.com/me/activate

      ۱۳ آذر, ۱۳۹۴ at ۱۲:۰۵ ب٫ظ
  • حسن Reply

    سلام آنتی ویروس من ورژن ۸ هست اسمارت. اورجینال نیست و دانلود کردم. میخوام ۹ رو نصب کنم که فایل نصبی رو دارم که اون هم اورجینال نیست.
    دو تا سریال دارم که از یه سایت معتبر گرفتم (رایگان دانلود کردم) برای فعال سازی آنتی ویروس:
    DEA7-ATFT-AH6D-KP4H-****
    DEA7-ATFT-TG9S-6BA8-****
    میخواستم ببینم وقتی نصب کردم آنتی ویروس رو ، در همون صفحه ی اول باید یکی از اینها رو وارد کنم و active رو بزنم؟
    و بعد از اون خود به خود آپدیت میشه؟
    اگه بعدا از کار افتاد چطوری سریال دیگه ای رو وارد کنم؟ به کدام قسمت نرم افزار برم برای فعال سازی مجدد؟
    ممنون.

    ۱۸ فروردین, ۱۳۹۵ at ۱۰:۵۷ ق٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      سلام
      پشنهاد ما همیشه استفاده از لایسنس اصلی آنتی ویروس است ،شما می توانید نسخه جدید نرم افزار را از مرکز دانلود سایت دریافت کرده و آنرا نصب کنید سپس در پنجره آنتی ویروس به قسمت Help and support رفته و برروی Change License یا Activate Product کلیک کنید، کد آنتی ویروس خود را وارد کرده و برروی دکمه Activate کلیک کنید آنتی ویروس شما فعال شده است .برای تغییر لایسنس آنتی ویروس نیز به همین قسمت مراجعه کنید.
      Help and Support -> Change License / Activate Product -> Enter Your License Key -> Click Activate -> Done

      ۲۳ فروردین, ۱۳۹۵ at ۱۲:۰۰ ب٫ظ
  • reza Reply

    سلام انتی ویروس من ورژن ۶است چطوری ی ورژن۹تبدیک کنم

    ۲۷ فروردین, ۱۳۹۵ at ۹:۴۶ ق٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      سلام
      به مرکز دانلود سایت مرجعه کرده و نسخه جدید آنتی ویروس را نسبت به ساختار ویندوز خود (۳۲ بیت ، ۶۴ بیت) دانلود کرده و نصب کنید.
      برای نصب نسخه جدید نیازی به پاک کردن نسخه قبلی ندارید.

      ۲۸ فروردین, ۱۳۹۵ at ۷:۲۶ ق٫ظ
  • امین Reply

    لینکش باز نمیشه که کانورت کنه. ارور ۴۰۴ میده
    چکار کنیم؟

    ۹ تیر, ۱۳۹۵ at ۶:۰۳ ب٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      سلام
      لینک تست شده و بدون مشکل کار می‎کند.
      https://my.eset.com/convert/

      ۱۵ تیر, ۱۳۹۵ at ۷:۴۵ ق٫ظ
  • nahla Reply

    ممنون از راهنمایی شما.

    ۱۱ تیر, ۱۳۹۵ at ۱۰:۵۷ ب٫ظ
  • نگار Reply

    سلام انتی ویروس من ورژن ۹ میخوام افلاین کنم چه کاری باید انجام بدهم؟

    ۱۲ تیر, ۱۳۹۵ at ۹:۳۸ ق٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      با سلام
      نسخه ۹ قابلیت آپدیت آفلاین ندارد و شما باید از طریق اینترنت آنتی ویروس خود را آپدیت کنید.

      ۱۵ تیر, ۱۳۹۵ at ۷:۴۲ ق٫ظ
  • حمید رضا گلچین Reply

    سلام من یوزر پسوردم کانورت نمیشه و این پیغامو میده We could not find a license for the credentials you entered. چیکار کنم

    ۲۹ تیر, ۱۳۹۵ at ۴:۴۶ ب٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      با سلام
      این پیغام به علت درست نبودن یا موجود نبودن لایسنس آنتی ویروس شما در سرورهای ایی‎ست باشد.
      لطفا مراحل زیر را قبل وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود چک کنید
      ۱) در فیلد یوزرنیم سه حرف اول را بزرگ وارد کنید.
      ۲) چهارمین کاراکتر در یوزرنیم را دش (-) وارد کنید.
      ۳) در پسورد تمامی حروف کوچک است و حرف O وجود دارد آنرا با عدد ۰ اشتباه نگیرید.(در پسورد عدد ۰ وجود ندارد)
      ۴) اگر کد آنتی‎ویروس را کپی کرده و در فیلد مورد نظر جای‎گذاری می‎کنید مراقب باشید آخرین کارکتر کپی شده فضای خالی (Space) نداشته باشد.

      ۳۰ تیر, ۱۳۹۵ at ۱۰:۰۰ ق٫ظ
      • sahari Reply

        سلام خسته نباشید
        من یوزر و پسوردی که تازه خریدمو وارد میکنم ولی ارور میده
        همه ی اون چیزایی که گفتین (حروف بزرگ…)هم رعایت شده ولی با این حال بازم ارور میده
        اینم از ارور
        We could not find a license for the credentials you entered
        لطفا جواب بدین

        ۲۴ فروردین, ۱۳۹۶ at ۰:۴۲ ق٫ظ
        • ramin Reply

          سلام،
          احتمالاً شما از نسخه اصلی (اورجینال) استفاده نمی کنید، فقط اگر پشت جعبه نام ناشر اثر ایما تدبیر ثبت شده باشد نسخه اصلی را خریداری نموده اید.
          لطفا لایسنس خود را به آدرس ali.arefi[at]antivirus.ir ایمیل کنید تا از نظر صحت بررسی شود.

          ۲۹ فروردین, ۱۳۹۶ at ۱:۲۶ ق٫ظ
  • فاطمه قنبری Reply

    با سلام
    آنتی ویروس اورجینال نود ۳۲ ورژن ۹ خریده ام
    نمی دونم چجوری فعالش کنم
    یک کارت همراهش هست که شامل « سریال نامبر و پارت نامبر » می باشد
    نمی دونم از این ها کجا استفاده کنم تا یوزر و پسورد رو بهم بده
    لطفا راهنمایی کنید …

    ۲۹ مرداد, ۱۳۹۵ at ۹:۲۴ ق٫ظ
    • نیما عارفی Reply

      سلام برای مطمئن شدن از اصالت کالا به این لینک مراجعه کنید و تمامی فیلد‎ها را کامل کنید.
      لایسنس اصلی آنتی‎ویروس شرکت ESET به شکل ذیل است:
      RNAE-W333-****-****

      ۸ شهریور, ۱۳۹۵ at ۶:۵۸ ق٫ظ
  • marjan Reply

    من لاینسس اصلی دارم ولی وفتی وارد میکنم ارور میده و قبول نمیکنه

    ۲۳ مهر, ۱۳۹۵ at ۳:۵۹ ب٫ظ
    • ramin Reply

      شما در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کنید، لطفا آدرس me را بعد از eset.com بصورت زیر قرار دهید eset.com/me ، اکنون لایسنس شما باید تبدیل شود.

      ۲۵ مهر, ۱۳۹۵ at ۴:۴۸ ب٫ظ
  • رضا Reply

    سلام
    خواهشمندم راهنمایای کنید.
    من ورژن ۸ آنتی ویروس نود رو داشتم از داخله برنامه بروزرسانی کردم و خود به خود به نسخه ۹ تبدیل شد.الان نسخه ۹ رو آپدیت کردم ولی برای اعمال هر تنظیمات ویا حتی حذف برنامه از من پسورد میخواد.من برای اپدیت فقط license زدم.پسوردی ندارم که بزنم اخه

    ۱۰ آبان, ۱۳۹۵ at ۳:۲۷ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      شما یا نصب کننده آنتی ویروس قبلاً یکبار رمز برای اینکار تعیین کرده‌اید. اگر رمز را دارید که برنامه را uninstall و دوباره نصب کنید در غیر اینصورت باید برنامه eset removal tool را دانلود و از حالت safe mode آنرا اجرا کنید تا برنامه شما پاک شود سپس دوباره آنرا نصب کنید.

      ۱۱ آبان, ۱۳۹۵ at ۰:۰۷ ق٫ظ
  • محمد Reply

    من نسخه ۸ رو خریداری کردم اورجینال بود لایسنس و یوزر و پس هم داشتم
    ولی الان نسخه ۱۰ رو از سایت دان کردم متاسفانه لایسنس و یوزر و پس قبلی روی این جواب نمیده هنوز یک سال از مهلت لایسنسم باقی مونده.
    حالا چیکار کنم؟ضروری و سریع خواهشا
    مرسی از سایت خوبتون

    ۱۴ آبان, ۱۳۹۵ at ۲:۴۵ ب٫ظ
    • ramin Reply

      شما با مراجعه به آدرس زیر در سایت اصلی ESET میتوانید یورز و پسورد قبلی خود را وارد و کد لایسنس نسخه ۱۰ دریافت نمایید.
      my.eset.com/convert

      ۱۵ آبان, ۱۳۹۵ at ۴:۴۹ ب٫ظ
  • مجتبی Reply

    سلام من یه انتی ویروس eset اورجینال خریدم بار اول روی pc فعالش کردم یوز و پسوردشم یادم رفت ذخیره کنم الان برای لپتاپم میخوام نصب کنم وفعال کنم ارور میده دیگه یوز و پس نمیده نمیدونم باید چکار کنم یوز و پسورد قبلی هم ندارم

    ۱۸ آبان, ۱۳۹۵ at ۸:۵۲ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      اگر ایمیلی که هنگام ثبت نامه اولیه از شما گرفته شده را در لینک زیر بنویسید، لایسنس شما مجدداً به همان آدرس ایمیل ارسال میشود:
      http://www.eset.com/me/support/lost-license

      ۲۰ آبان, ۱۳۹۵ at ۱۱:۲۰ ق٫ظ
  • یوسف Reply

    سلام. ببخشید یوزنیم و پسورد رو چه طوری باید بدست بیارم؟ تا کلید رو پیدا کنم؟

    ۱۲ آذر, ۱۳۹۵ at ۱۰:۵۳ ق٫ظ
    • ramin Reply

      با سلام،
      اگر از طریق وب سایت eset.com/me/activate سریال داخل جعبه را زده باشید به شما یوزرنیم و پسورد داده شده است.
      اگر آنرا فراموش نموده اید به سایت eset.com/me مراجعه و قسمت Lost Password را از بخش support بزنید با دادن ایمیل، اطلاعات به ایمیل شما ارسال میگردد.

      ۱۸ آذر, ۱۳۹۵ at ۰:۲۶ ق٫ظ
  • ل.ج Reply

    سلام من انتی ویروس اسمارت ۹ رو نصب کردم . بعد اشتباهی رفتم تو SETUP بعدش رفتم تو security tools بعدش رفتم تو parental control … خاموش بود بعد دستش زدم سبز شده . حالا Home زرد شده وهی پسورد می خواد ازم چیکار کنم ممنون

    ۱۶ آذر, ۱۳۹۵ at ۱۱:۰۵ ب٫ظ
    • ramin Reply

      احتمالاً رمزی برای آن تعیین کرده اید و آنرا فراموش نموده اید، بهتر است به روش زیر آنتی ویروس را بطور کامل حذف نمایید و سپس دوباره آنرا نصب کنید:
      فایل eset removal tool را از اینترنت دانلود کنید و در درایو C خود کپی نمایید، ویندوز را به حالت safe mode بوت نمایید و برنامه را اجرا تا آنتی ویروس را بطور کامل حذف کند.

      ۱۸ آذر, ۱۳۹۵ at ۰:۴۱ ق٫ظ
  • hosein Reply

    سلام
    من آنتی ویروس خریداری کردم که رو جعبش زده ۲۰۱۴و نصبش کردم . سریال نامبری که داخل جعبه هست رو داخل سایت eset میزنم ولی ارور میده. چکار باید بکنم؟
    There was an error registering your activation key. Please contact support.
    ارورش اینه
    اگه میشه سریع جوابمو بدید
    ممنون

    ۱ دی, ۱۳۹۵ at ۱۰:۰۸ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      پشت جلد ناشر اثر نوشته شده است، چون قدیمی است از ناشر آن کمک بخواهید.

      ۵ دی, ۱۳۹۵ at ۵:۵۶ ق٫ظ
  • ** Reply

    واسه (یوزر نیم) چی بزنم؟

    ۴ دی, ۱۳۹۵ at ۰:۴۳ ق٫ظ
    • ramin Reply

      فقط اگر از نسخه ۸ یا قدیمی تر از آن استفاده میکنید نیاز به یوزر نیم و پسورد دارید. نسخه ۹ و ۱۰ فقط دارای یک سریال ۲۰ حرفی هستند.
      در هر دو صورت باید یک نسخه بخرید یا در اینترنت به دنبال آنها بگردید.

      ۵ دی, ۱۳۹۵ at ۶:۰۶ ق٫ظ
  • امیر Reply

    سلام
    میخواستم بدون برای برعکس این کار باید چه کار کرد ینی تبدیلkeyبه یوزر پسورد!
    منmulti device securityگرفتم که دوتا دیوایس pcداره دو تا اندروید رو کامپیوتر با keyفعال شد ولی گوشی یوزر نیم پسورد میخواد که داخل جعبه فقطkey بود.
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    ۱۴ دی, ۱۳۹۵ at ۱:۳۳ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      الان فقط از شرکت پشتیبانی کننده باید کمک بگیرید، معمولاً پشت جعبه شماره تماس جهت پشتیبانی نوشته شده است.
      اگر کلید فعال سازی را در سایت اصلی و نه داخل برنامه میزدید به شما یوزر نیم و پسورد هم داده می شد ولی الآن فقط باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

      ۱۴ دی, ۱۳۹۵ at ۱:۴۰ ب٫ظ
  • omid Reply

    سلام خسته نباشید .. انتی ویروسم نود۳۲ ورژن ۱۰ هستش هر کاری میکنم و هر کد از اینترنت میگیرم باز این ارور رو میده we could not reach the activation server لطفا سریع تر جواب بدین

    ۱۹ دی, ۱۳۹۵ at ۲:۱۷ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      احتمالاً روی آنتی ویروس شما پراکسی تنظیم شده است و معمولاً آنتی ویروسهای کرک شده این کار را انجام میدهند.
      به هر حال با زدن دکمه F5 و انتخاب update به بخش حرفه ای آنتی ویروس بروید. سپس Http Proxy را انتخاب و گزینه Use global proxy را انتخاب نمایید. باید مشکلاتان حل شود.

      ۱۹ دی, ۱۳۹۵ at ۳:۲۵ ب٫ظ
  • sara Reply

    سلام. من دو سال پیش نود ۳۲ رو خریدم و تا الان ازش استفاده نکردم. الان که نصب کردم و می خوام یوزر و پسورد بگیرم ارور میده. و روی کارتش هم نوشته که مدت اعتبار لایسنس یکساله بوده. الان باید چیکار کرد؟

    ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵ at ۰:۴۸ ق٫ظ
    • ramin Reply

      لطفاً از روی جعبه، شرکت گارانتی کننده را پیدا کنید اگر نیماک باشد توسط ما برایتان تعویض می گردد، در غیر اینصورت با شرکت گارنتی کننده هماهنگ کنید.

      ۱۶ بهمن, ۱۳۹۵ at ۷:۲۷ ب٫ظ
  • نعیم Reply

    سلام وقت بخیر
    من نسخه اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس رو خریدم برای ۲ تا دیوایس
    برای گرفتن active key برای بار دوم اشتباهن بجا اینکه برا ویندوز بگیرم برا اندروید گرفتم اما رو هیچ دیوایس اندرویدی نصب نکردم حالا که میخوام برا ویندوز رو بگیرم بهم میگه invalid serial number راهی هست بشه اون active key اندروید رو برا ویندوزم استفاده کنم؟

    ۴ اسفند, ۱۳۹۵ at ۹:۱۴ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      خیر

      ۵ اسفند, ۱۳۹۵ at ۴:۱۰ ق٫ظ
  • ميلاد Reply

    کمک خاستم ممنون میشم کمک کنید
    باسلام خوبید
    کمک خاستم ازتون من یه شبکه داخلی دارم و از انتی ویروس نود و Eset endpoint antivirus استفاده میکنم حالا فایل Nod32.lic من اکسپایر شده تاریخ ۲۰۱۷/۰۳/۰۳ خاستم این فایل جدید رو اگه دارید برام بفرستید.
    برای هشتاد تا سیستم
    البته من سرورو انتی ویروس دارم که باید روی کنسول ست کنم
    ممنون تون میشم برام پیدا کنید بفرستید
    باتشکر از لطف و محبتتون
    از سایتتون دیدن کردم

    ۱۵ اسفند, ۱۳۹۵ at ۵:۰۷ ب٫ظ
  • bahar Reply

    سلام. من نسخه اورجینال ایست رو دارم با لایسنس یک ساله. الان خودش پیغام اپدیت داد و من اپدیت کردم ولی نمیدونم چرا دیگه اون لایسنس قبلی و یوزر پسوردی که داشتم رو قبول نمیکنه. اطفا راهنمایی کنید

    ۲۲ اسفند, ۱۳۹۵ at ۱۱:۳۰ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      از نسخه ۹ به بعد یوزرنیم و پسورد از رده خارج شده است و کلید لایسنس جایگزین آنها شده است بنابراین شما بایستی طبق همین راهنما یوزرنیم و پسورد خود را به کلید لایسنس تبدیل نمایید.

      ۲۴ اسفند, ۱۳۹۵ at ۰:۰۳ ق٫ظ
  • Hadise Reply

    سلام
    من نسخه اسمارت ۹ رو دارم ولی وقتی طبق راهنمایی های شما عمل کردم ارور میده که نمیتونه پیدا کنه الانم خیلی وقته اکتیو نیست و پروتکت نمیکنه دستگاه رو. لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

    ۲۷ اسفند, ۱۳۹۵ at ۹:۵۰ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      احتمالاً آنتی ویروس شما اصلی نیست یا زمان اعتبار آن به تمام رسیده و یا نام کاربری و پسورد آن غیرفعال شده است. لطفاً آنها را بهمراه مشخصات خود به ایمیل ali.arefi@antivirus.ir ارسال نمایید تا پس از بررسی نتیچه را به شما اعلام نمایم.

      ۲ فروردین, ۱۳۹۶ at ۲:۵۵ ب٫ظ
      • Hadise Reply

        سلام
        بله درسته زمان اعتبارش به پایان رسیده.
        بله حتما.ممنونم از راهنماییتون!

        ۱۵ فروردین, ۱۳۹۶ at ۶:۱۶ ب٫ظ
        • ramin Reply

          خواهش میکنم

          ۱۷ فروردین, ۱۳۹۶ at ۱:۰۴ ب٫ظ
          • Hadise

            سلام!
            من اطلاعاتی رو که فرموده بودین رو فرستادم به آدرس ایمیلی که فرستادین ولی حدود دو ماهه که پاسخی دریافت نکردم.
            ممکنه پیگیری کنین؟
            ممنون.

            ۴ خرداد, ۱۳۹۶ at ۷:۲۱ ب٫ظ
          • ramin

            سلام
            جواب شما داده شده است لطفا بخش SPAM یا Junk ایمیل خود را چک نمایید. در صورت عدم یافتن پاسخ ما دوباره ایمیل بزنید و منتظر پاسخ آن در ۲۴ ساعت باشید.

            ۶ خرداد, ۱۳۹۶ at ۲:۵۰ ق٫ظ
  • محمد هادی Reply

    با سلام و خسته نباشید .

    من لایسنس اصلی نود ۹ رو خریداری کردم . در حال حاضر ورژن جدید نود که نود ۱۰ باشه اومده. میخوام بدونم که ورژن جدید را دانلود کنم هنوز می توانم از همون لایسنس جدید استفاده کنم؟

    ۲۳ فروردین, ۱۳۹۶ at ۱۰:۴۵ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      بله، بدون شک.

      ۲۹ فروردین, ۱۳۹۶ at ۱:۲۱ ق٫ظ
  • فرشاد Reply

    با سلام و خسته نباشید
    من ۳ تا نود ۳۲_ورژن ۹ رو باهم فعال کردم . برام هر سه تا لایسنس اومده و دارمشون .
    اما یکی از سیستم هام به مشکل خورد و مجبور شدم ، ویندوزش رو عوض کنم ؛ حالا نمی دونم باید از کجا بفهمم کدوم لایسنس مال کدوم کامپیوتر هست ؟
    لطفا راهنمایی کنید . ممنون

    ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۶ at ۱۰:۱۱ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      به سایت eset.com مراجعه و از قسمت support بخش lost password را بزنید. ایمیل خود را که موقع فعال کردن لایسنها زده اید را وارد کنید. تمام لایسنسها با نام کامپیوتر برای شما ارسال میشود. از نام کامپیوترها مشخص میشود کدام یکی روی کدام دستگاه استفاده شده است.

      ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۶ at ۱۰:۵۰ ق٫ظ
  • amir Reply

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من دادم انتی ویروس رو بیرون نصب کردن و نمیدونم اورجیناله یا نه واسه ی اپدیت باید چیکار کنم؟

    ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶ at ۳:۴۹ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      به سایت eset.com مراجعه و از قسمت support بخش lost password را بزنید. ایمیل خود را که موقع فعال کردن لایسنها زده اید را وارد کنید. اگر اورجینال باشد اطلاعات کامل آن برای شما ارسال میشود. در غیر اینصورت نمیتوان کاری انجام داد.

      ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۶ at ۵:۳۲ ب٫ظ
  • سمیه Reply

    سلام
    انتی ویروس من اورجینال هستش.اما نمیذونم لایسنسش رو از کجا پیذا کنم.ازین بابت میگم اورجیناله که رو خوذ لپ تاپ نصب بوذه
    لطفا راهنمایی کنید.

    ۶ خرداد, ۱۳۹۶ at ۸:۵۲ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      اگر ایمیلی که هنگام ثبت نامه اولیه از شما گرفته شده را در لینک زیر بنویسید، لایسنس شما مجدداً به همان آدرس ایمیل ارسال میشود:
      http://www.eset.com/me/support/lost-license
      البته اگر از قبل آنتی ویروس برای شما نصب بوده و این ایمیل را ندارید نمی توانید از این حالت استفاده نمایید. معمولاً نسخه های رایگان سه ماه هستند.

      ۸ خرداد, ۱۳۹۶ at ۱۱:۱۵ ب٫ظ
  • سید محمد جواد Reply

    سلام
    من eset smart security ورژن ۹ رو سال قبل نصب کردم .اخیرا هشدار داده که لایسنس رو تمدید کنید.من به سایت ای ست رفتم و یوزر نیم و پسورد رو زدم و کلید لایسنس رو دریافت کردم و وارد کادر کردم و پیام میدهد که activate با موفقیت انجام شد ولی همچنان هشدار expire شدن هست (نارنجی رنگ)
    علت چی میتونه باشه؟
    لطفا راهنمایب کنید
    ممنونم

    ۱۱ خرداد, ۱۳۹۶ at ۵:۱۹ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      احتمالاَ نوع لایسنس را اشتباهی انتخاب نموده اید. مثلاً شما نمی توانید لایسنس مربوط به اینترنت سکیوریتی را در نسخه اسمارت سکیوریتی بزنید. در خیلی از موارد که به ما مراجعه شده است لایسنس موبایل سکیورتی را وارد برنامه اسمارت سکیوریتی زده بودند و دقیقاً خطای شما را دریافت کرده بودند.

      ۱۴ خرداد, ۱۳۹۶ at ۶:۵۹ ب٫ظ
  • فاطمه مرادی Reply

    سلام خسته نباشید.من انتی ویروس رو اپدیت کردم و یوزر و پس لایسنس رو تا ۲۰۲۱ اعتبار داره و لی الان همش رمز رو ازم میخواد من هم فراموشش کردم نمیدونم چیکار کنم؟بعد موقع نصب رمز ازم خواسته که اونم فراموش کردم برای همین نمیتونم انتی ویروس رو پاک کنم باید چیکار کنم؟ممنونم از راهنماییتون

    ۲۱ خرداد, ۱۳۹۶ at ۵:۰۱ ق٫ظ
    • ramin Reply

      در مورد اعتبار لایسنس یا فراموش کردن آن از سایت eset.com و بخش support اقدام نمایید. اگر رمز را دارید ولی بعد از وارد کردن عمل نمی‌کند به احتمال زیاد لایسنس شما برای نوع دیگری از محصول است یا بلاک شده است.
      برای پاک کردن آنتی ویروس برنامه ESET AV Remover tool دانلود و در محیط safe mode اجرا کنید.

      ۲۳ خرداد, ۱۳۹۶ at ۱:۳۲ ب٫ظ
  • علی Reply

    سلام
    برای دریافت لایسنس باید چکار کنم

    ۴ تیر, ۱۳۹۶ at ۱:۱۹ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      از فروشگاه خرید نمایید تا بسته برای شما ارسال شود. البته میتوانید فقط لایسنس را بصورت اینترنتی توسط ایمیل یا تلگرام دریافت نمایید.

      ۷ تیر, ۱۳۹۶ at ۰:۴۸ ق٫ظ
  • مهرداد Reply

    سلام از زحمات شما سپاسگزارم . من لاینسس اورجینال اسمارت سکوریتی نو۳۲ دارم تا ۲ماه دیگر هم اعتبار داره کار تبدیل یوزر وپسورد رو هم انجام دادم مجدد میخام ویندوز نصب کنم الان یادم نمیاد که برای نصب وفعال شدن مجدد انتی ویروس چه کدی وارد کرده بودم ؟ و تو چه قسمتی باید این کد مجدد وارد کنم ؟ لطفا کمکم کنید .خداوند خیرتون دهد

    ۱۱ تیر, ۱۳۹۶ at ۶:۱۱ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      معمولاً لایسنس بعد از ثبت نام به ایمیل شما هم ارسال میگردد. اگر نتوانستید آن ایمیل را در صندوق پستی خود پیدا کنید بهتر است با مراجعه به سایت eset.com از بخش support گزینه lost password را بزنید تا لایسنس مجدداً برای شما ایمیل شود.

      ۱۳ تیر, ۱۳۹۶ at ۵:۱۵ ب٫ظ
  • parsa Reply

    سلام خسته نباشید من آنتی ویروسم نود سی و دو ورژن ۹ هست ویندوزم رو قبلا داده بودم برام عوض کرد و هم لایسنس گذاشت . می خوام ویندوز عوض کنم لایسنس قبلی رو از کجا باید پیدا کنم, در آنتی ویروس جدیدام بریزم, هنوز ویندوز عوض نکردم مرسی

    ۱۴ تیر, ۱۳۹۶ at ۱۰:۴۴ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      معمولاً لایسنس بعد از ثبت نام به ایمیل شما هم ارسال میگردد. اگر نتوانستید آن ایمیل را در صندوق پستی خود پیدا کنید بهتر است با مراجعه به سایت eset.com از بخش support گزینه lost password را بزنید تا لایسنس مجدداً برای شما ایمیل شود.

      ۱۴ تیر, ۱۳۹۶ at ۱۲:۴۲ ب٫ظ
  • آنوشا Reply

    ممنون ازتون برام مفید بود

    ۲۳ تیر, ۱۳۹۶ at ۱۱:۲۵ ق٫ظ
  • محمد Reply

    سلام.یه سوالی داشتم.من اسمارت سکوریتی ۹ رو از اینترنت دان کردم و با وارد کردن ایمیل به مدت یک ماه به صورت رایگان ازش استفاده کردم.الان دیگه مدت فعال بودنش تموم شده.حالا من اگه لایسنس خریداری کنم بهتره یا از لایسنس های رایگان استفاده کنم؟اصلا فرق لایسنس اصلی با رایگان چیه؟ممنون از شما

    ۲۸ تیر, ۱۳۹۶ at ۱۰:۲۴ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      بیشتر آنتی ویروسها بین نسخه پولی و رایگان خود تفاوتهای میگذارند که در نگاه اول قابل تشخیص نیست، مثلاً دسترسی به برخی بخشها محدود شده است.
      مطمناً نسخه پولی بهتر است.

      ۲۹ تیر, ۱۳۹۶ at ۴:۱۸ ق٫ظ
  • p00yan Reply

    من یوزر وپسورد خود را فراموش کرده ام.باید چه کار کنم؟باتشکر

    ۳۰ تیر, ۱۳۹۶ at ۲:۴۸ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      معمولاً لایسنس بعد از ثبت نام به ایمیل شما هم ارسال میگردد. اگر نتوانستید آن ایمیل را در صندوق پستی خود پیدا کنید بهتر است با مراجعه به سایت eset.com از بخش support گزینه lost password را بزنید تا لایسنس مجدداً برای شما ایمیل شود.

      ۳۱ تیر, ۱۳۹۶ at ۵:۴۶ ب٫ظ
  • هادی Reply

    سلام. من Eset Smart Security 10 رو نصب کردم ولی بعد از نصب گزینه activate product غیرفعال است و نمی‌توانم فعال‌سازی را انجام بدهم. گزینه Change License از منوی Help and Support نیز غیرفعال است. یک بار برنامه را حذف و مجددا نصب کردم ولی مشکل حل نشد. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    ۲ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱:۰۰ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      احتمالاً شما از نسخه غیر اورجینال (کرک شده) استفاده (یا نصب) می‌کنید، بطور پیش فرض آنها اینجوری طراحی شده اند و نیازی به اکتیو شدن ندارند.
      ابتدا سعی کنید از سایت اصلی eset.com نسخه جدید و اصلی را دانلود و نصب نمایید که حتماً بعد از نصب از شما سریال خواهد خواست.
      لطفاً در صورتی که باز هم موفق نشدید دوباره پیام بگذارید.

      ۴ مرداد, ۱۳۹۶ at ۳:۴۹ ب٫ظ
      • هادی Reply

        مستقیما از سایت eset دانلود کردم. قبلا هم نسخه اصلی نرم‌افزار نصب بوده که چون بروز نبود، حذف کردم.

        ۷ مرداد, ۱۳۹۶ at ۵:۲۰ ب٫ظ
        • ramin Reply

          سلام
          شما میتوانید با دانلود برنامه ESET AV Remover tool و اجرای آن در حالت safe mode بطور کامل آنتی ویروس قبلی خود را بطور کامل پاک نمایید.

          ۸ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱۰:۲۱ ب٫ظ
  • JAVAD Reply

    سلام من رفتم همون سایتی که گفته بودید یوزر و پسوردم را زدم و کد لایسینس را گرفتم و توی eset smart securiti قرار دادمش بعدش دوباره یه چیز دیگه میخواد نوشته

    if you already have a renewal key , you can enter it below to renew your license
    منظورش چیه ؟
    خواهش میکنم جواب بدید

    ۶ مرداد, ۱۳۹۶ at ۵:۳۴ ق٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      لایسنس شما منقضی شده یا در خال منقضی شدن است، باید به فکر خرید لایسنس جدید یا تمدید آن باشید.

      ۸ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱۰:۱۵ ب٫ظ
      • javad Reply

        ممنون
        سلام
        خب باید چطوری تمدیدش کنم یا بخرم ؟؟

        ۹ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱:۴۶ ق٫ظ
        • ramin Reply

          سلام
          میتوانید از سایت ما خرید نمایید و بسته آنرا را با پست یا پیک رایگان تحویل بگیرید، و یا لایسنس آنرا با ایمیل یا تلگرام دریافت نمایید.

          ۹ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱۱:۳۱ ق٫ظ
  • محمد Reply

    با سلام دوست بنده فکر کنم یک سال میشود که برایم ایست سکوریتی ۹ رو برام نصب کرده بود که گفت دیگر نیازی برای ابدیت ندارد و خودش تند تند ابدیت هم میشد الان مدتیست که دیگر ابدیت نمیشه و ارور داده بابت ابدیت حالا باید چکار کنم

    ۹ مرداد, ۱۳۹۶ at ۶:۰۵ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام
      زمان لایسنس ها معمولاً یک ساله است و احتمالاً مدت زمان لایسنس شما به پایان رسیده است و برنامه خود را آپدیت نمی کند.
      شما باید یک لایسنس جدید تهیه نمایید.

      ۱۱ مرداد, ۱۳۹۶ at ۱۰:۴۶ ب٫ظ
  • mohsen Reply

    سلام خسته نباشید.اقا این انتی ویروس رو من از کامپیوتری نصب کردم.و الان بعد یه سال انتی ویروس اکتیو نمیشه ؟ چرا؟ باید این لایسنس کی رو از کجا بگیرم.میشه شما بدید؟ با تشکر

    ۱۴ مرداد, ۱۳۹۶ at ۲:۳۶ ب٫ظ
    • ramin Reply

      سلام،
      اگر لایسنس شما اصلی باشد، عدم استفاده از آن در مدت یکسال باعث از بین رفتن لایسنس نمی‌شود و شما با مشکلی برخورد نخواهید کرد. در غیر اینصورت در پشت جعبه یا داخل آن بدنبال شماره پشتیبانی شرکت تولید کننده آن در ایرن باشید و با آنها تماس بگیرید.
      اگر مشکل شما را به هر دلیلی حل نکردن عکسی از محصول که شرکت سازنده آن مشخص شده به ایمیل ما بفرستید تا از طرف ما وضعیت سازنده مشخص شود.

      ۱۵ مرداد, ۱۳۹۶ at ۴:۴۸ ب٫ظ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.