اشتراک گذاری

نحوه تبدیل نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) محصولات ESET ( اسمارت و نود ۳۲) به کلید لایسنس License Key نوع جدیدنوشته شده در: ۲۴ مهر ۱۳۹۴

شرکت ESET (ایی‌ست) اقدام به ارائه « کلید لایسنس License Key» نوع جدید برای تمامی محصولات آنتی ویروس خود (اسمارت سکیوریتی و ناد ۳۲) نموده است. کلیدهای قبلی « کلید فعال سازی Activation Key» نامیده می‌شدند و از آن می‌بایستی برای گرفتن یک نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) از سایت رسمی ESET اقدام می‌شد. اما با ارائه نوع جدید، دیگر نیازی به دریافت و ورود نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) نخواهد بود.
افرادی که از کلیدهای فعال سازی قبلی استفاده نموده‌اند یعنی دارندگان نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) می‌بایستی کلید خود را به نوع جدید « کلید لایسنس License Key» تبدیل نمایند.
شرکت ESET اعلام داشته این تبدیل هیچ اثری در لایسنس اصلی ندارد و فقط اصالت صاحب لایسنس را مشخص می‌کند. شکل ظاهری کلید بصورت متنی ۲۵ حرفی متشکل از حروف و اعداد بصورت RNA2-23MC-5X4H-DVMF-G68U خواهد بود.

برای تبدیل نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) قدیمی به کلید لایسنس License Key نوع جدید باید به «بخش مدیریت لایسنس وب‌سایت رسمی ESET » به آدرس https://my.eset.com/convert مراجعه نمایید و مطابق تصویر نام کاربری (یوزر نیم) و رمز (پسورد) خود را وارد کنید:

active

سپس بر روی دکمه Convert کلیک کنید تا همانند صفحه زیر لایسنس نوع جدید بصورت RNA2-23MC-5X4H-DVMF-G68U به نمایش درآید:

eset_active

اکنون می‌توانید از این لایسنس نوع جدید برای فعال سازی آنتی ویروس خود اقدام نمایید. بهتر است ابتدا آنرا در جایی بصورت متن ذخیره نمایید و سپس وارد بخش فعال سازی برنامه آنتی ویروس خود شوید وبا وارد کردن لایسنس نوع جدید و  کلیک کردن روی دکمه Active آنتی ویروس خود را فعال نمایید.

active_pc

نرم افزار شما فعال شده است و شما می‌توانید از نسخه کامل نرم افزار استفاده کنید.

eset_smart_security

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  • سلام،از راهنمایی شما برای بدست آوردن لایسنس تشکرمیکنم

    یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴


  • سلام من نود 32 خریداری کردم ولی یوزر و پسورد ندارد ، لایسنس دارم که وقتی وارد می کنم ارور موجود نبودن لایسنس میدهد.. چ کنم؟

    چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴


  • اگر نسخه شما اورجینال باشد باید به آدرس رسمی شرکت ESET به آدرس زیر مراجعه و لایسنسی که دارید را وارد نمایید تا نام کاربری و سریال خود را دریافت نمایید: www.eset.com/me/activate

    جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴


  • تشکر از راهنماییتون

    جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵


  • سلام آنتی ویروس من ورژن 8 هست اسمارت. اورجینال نیست و دانلود کردم. میخوام 9 رو نصب کنم که فایل نصبی رو دارم که اون هم اورجینال نیست. دو تا سریال دارم که از یه سایت معتبر گرفتم (رایگان دانلود کردم) برای فعال سازی آنتی ویروس: DEA7-ATFT-AH6D-KP4H-**** DEA7-ATFT-TG9S-6BA8-**** میخواستم ببینم وقتی نصب کردم آنتی ویروس رو ، در همون صفحه ی اول باید یکی از اینها رو وارد کنم و active رو بزنم؟ و بعد از اون خود به خود آپدیت میشه؟ اگه بعدا از کار افتاد چطوری سریال دیگه ای رو وارد کنم؟ به کدام قسمت نرم افزار برم برای فعال سازی مجدد؟ ممنون.

    چهارشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵


  • سلام پشنهاد ما همیشه استفاده از لایسنس اصلی آنتی ویروس است ،شما می توانید نسخه جدید نرم افزار را از مرکز دانلود سایت دریافت کرده و آنرا نصب کنید سپس در پنجره آنتی ویروس به قسمت Help and support رفته و برروی Change License یا Activate Product کلیک کنید، کد آنتی ویروس خود را وارد کرده و برروی دکمه Activate کلیک کنید آنتی ویروس شما فعال شده است .برای تغییر لایسنس آنتی ویروس نیز به همین قسمت مراجعه کنید. Help and Support -> Change License / Activate Product -> Enter Your License Key -> Click Activate -> Done

    دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵


  • سلام انتی ویروس من ورژن 6است چطوری ی ورژن9تبدیک کنم

    جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵


  • سلام به مرکز دانلود سایت مرجعه کرده و نسخه جدید آنتی ویروس را نسبت به ساختار ویندوز خود (32 بیت ، 64 بیت) دانلود کرده و نصب کنید. برای نصب نسخه جدید نیازی به پاک کردن نسخه قبلی ندارید.

    شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵


  • لینکش باز نمیشه که کانورت کنه. ارور 404 میده چکار کنیم؟

    چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵


  • ممنون از راهنمایی شما.

    شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵


  • سلام انتی ویروس من ورژن 9 میخوام افلاین کنم چه کاری باید انجام بدهم؟

    شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵


  • با سلام نسخه 9 قابلیت آپدیت آفلاین ندارد و شما باید از طریق اینترنت آنتی ویروس خود را آپدیت کنید.

    سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵


  • سلام لینک تست شده و بدون مشکل کار می‎کند. https://my.eset.com/convert/

    سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵


  • سلام من یوزر پسوردم کانورت نمیشه و این پیغامو میده We could not find a license for the credentials you entered. چیکار کنم

    سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵


  • با سلام این پیغام به علت درست نبودن یا موجود نبودن لایسنس آنتی ویروس شما در سرورهای ایی‎ست باشد. لطفا مراحل زیر را قبل وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود چک کنید 1) در فیلد یوزرنیم سه حرف اول را بزرگ وارد کنید. 2) چهارمین کاراکتر در یوزرنیم را دش (-) وارد کنید. 3) در پسورد تمامی حروف کوچک است و حرف O وجود دارد آنرا با عدد 0 اشتباه نگیرید.(در پسورد عدد 0 وجود ندارد) 4) اگر کد آنتی‎ویروس را کپی کرده و در فیلد مورد نظر جای‎گذاری می‎کنید مراقب باشید آخرین کارکتر کپی شده فضای خالی (Space) نداشته باشد.

    چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵


  • با سلام آنتی ویروس اورجینال نود 32 ورژن 9 خریده ام نمی دونم چجوری فعالش کنم یک کارت همراهش هست که شامل « سریال نامبر و پارت نامبر » می باشد نمی دونم از این ها کجا استفاده کنم تا یوزر و پسورد رو بهم بده لطفا راهنمایی کنید ...

    جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵


  • سلام برای مطمئن شدن از اصالت کالا به این لینک مراجعه کنید و تمامی فیلد‎ها را کامل کنید. لایسنس اصلی آنتی‎ویروس شرکت ESET به شکل ذیل است: RNAE-W333-****-****

    دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵


  • من لاینسس اصلی دارم ولی وفتی وارد میکنم ارور میده و قبول نمیکنه

    جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵


  • شما در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کنید، لطفا آدرس me را بعد از eset.com بصورت زیر قرار دهید eset.com/me ، اکنون لایسنس شما باید تبدیل شود.

    یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵


  • سلام خواهشمندم راهنمایای کنید. من ورژن 8 آنتی ویروس نود رو داشتم از داخله برنامه بروزرسانی کردم و خود به خود به نسخه 9 تبدیل شد.الان نسخه 9 رو آپدیت کردم ولی برای اعمال هر تنظیمات ویا حتی حذف برنامه از من پسورد میخواد.من برای اپدیت فقط license زدم.پسوردی ندارم که بزنم اخه

    دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵


  • سلام، شما یا نصب کننده آنتی ویروس قبلاً یکبار رمز برای اینکار تعیین کرده‌اید. اگر رمز را دارید که برنامه را uninstall و دوباره نصب کنید در غیر اینصورت باید برنامه eset removal tool را دانلود و از حالت safe mode آنرا اجرا کنید تا برنامه شما پاک شود سپس دوباره آنرا نصب کنید.

    سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵


  • من نسخه 8 رو خریداری کردم اورجینال بود لایسنس و یوزر و پس هم داشتم ولی الان نسخه 10 رو از سایت دان کردم متاسفانه لایسنس و یوزر و پس قبلی روی این جواب نمیده هنوز یک سال از مهلت لایسنسم باقی مونده. حالا چیکار کنم؟ضروری و سریع خواهشا مرسی از سایت خوبتون

    جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵


  • شما با مراجعه به آدرس زیر در سایت اصلی ESET میتوانید یورز و پسورد قبلی خود را وارد و کد لایسنس نسخه 10 دریافت نمایید. my.eset.com/convert

    شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵


  • سلام من یه انتی ویروس eset اورجینال خریدم بار اول روی pc فعالش کردم یوز و پسوردشم یادم رفت ذخیره کنم الان برای لپتاپم میخوام نصب کنم وفعال کنم ارور میده دیگه یوز و پس نمیده نمیدونم باید چکار کنم یوز و پسورد قبلی هم ندارم

    چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵


  • سلام اگر ایمیلی که هنگام ثبت نامه اولیه از شما گرفته شده را در لینک زیر بنویسید، لایسنس شما مجدداً به همان آدرس ایمیل ارسال میشود: www.eset.com/me/support/lost-license

    پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵


  • سلام. ببخشید یوزنیم و پسورد رو چه طوری باید بدست بیارم؟ تا کلید رو پیدا کنم؟

    جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵


  • سلام من انتی ویروس اسمارت 9 رو نصب کردم . بعد اشتباهی رفتم تو SETUP بعدش رفتم تو security tools بعدش رفتم تو parental control ... خاموش بود بعد دستش زدم سبز شده . حالا Home زرد شده وهی پسورد می خواد ازم چیکار کنم ممنون

    چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵


  • با سلام، اگر از طریق وب سایت eset.com/me/activate سریال داخل جعبه را زده باشید به شما یوزرنیم و پسورد داده شده است. اگر آنرا فراموش نموده اید به سایت eset.com/me مراجعه و قسمت Lost Password را از بخش support بزنید با دادن ایمیل، اطلاعات به ایمیل شما ارسال میگردد.

    پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵


  • احتمالاً رمزی برای آن تعیین کرده اید و آنرا فراموش نموده اید، بهتر است به روش زیر آنتی ویروس را بطور کامل حذف نمایید و سپس دوباره آنرا نصب کنید: فایل eset removal tool را از اینترنت دانلود کنید و در درایو C خود کپی نمایید، ویندوز را به حالت safe mode بوت نمایید و برنامه را اجرا تا آنتی ویروس را بطور کامل حذف کند.

    پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵


  • سلام من آنتی ویروس خریداری کردم که رو جعبش زده 2014و نصبش کردم . سریال نامبری که داخل جعبه هست رو داخل سایت eset میزنم ولی ارور میده. چکار باید بکنم؟ There was an error registering your activation key. Please contact support. ارورش اینه اگه میشه سریع جوابمو بدید ممنون

    پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵


  • واسه (یوزر نیم) چی بزنم؟

    شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵


  • سلام پشت جلد ناشر اثر نوشته شده است، چون قدیمی است از ناشر آن کمک بخواهید.

    یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵


  • فقط اگر از نسخه 8 یا قدیمی تر از آن استفاده میکنید نیاز به یوزر نیم و پسورد دارید. نسخه 9 و 10 فقط دارای یک سریال 20 حرفی هستند. در هر دو صورت باید یک نسخه بخرید یا در اینترنت به دنبال آنها بگردید.

    یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵


  • سلام میخواستم بدون برای برعکس این کار باید چه کار کرد ینی تبدیلkeyبه یوزر پسورد! منmulti device securityگرفتم که دوتا دیوایس pcداره دو تا اندروید رو کامپیوتر با keyفعال شد ولی گوشی یوزر نیم پسورد میخواد که داخل جعبه فقطkey بود. لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵


  • سلام، الان فقط از شرکت پشتیبانی کننده باید کمک بگیرید، معمولاً پشت جعبه شماره تماس جهت پشتیبانی نوشته شده است. اگر کلید فعال سازی را در سایت اصلی و نه داخل برنامه میزدید به شما یوزر نیم و پسورد هم داده می شد ولی الآن فقط باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

    سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵


  • سلام خسته نباشید .. انتی ویروسم نود32 ورژن 10 هستش هر کاری میکنم و هر کد از اینترنت میگیرم باز این ارور رو میده we could not reach the activation server لطفا سریع تر جواب بدین

    یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵


  • سلام احتمالاً روی آنتی ویروس شما پراکسی تنظیم شده است و معمولاً آنتی ویروسهای کرک شده این کار را انجام میدهند. به هر حال با زدن دکمه F5 و انتخاب update به بخش حرفه ای آنتی ویروس بروید. سپس Http Proxy را انتخاب و گزینه Use global proxy را انتخاب نمایید. باید مشکلاتان حل شود.

    یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵


  • سلام. من دو سال پیش نود 32 رو خریدم و تا الان ازش استفاده نکردم. الان که نصب کردم و می خوام یوزر و پسورد بگیرم ارور میده. و روی کارتش هم نوشته که مدت اعتبار لایسنس یکساله بوده. الان باید چیکار کرد؟

    شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵


  • لطفاً از روی جعبه، شرکت گارانتی کننده را پیدا کنید اگر نیماک باشد توسط ما برایتان تعویض می گردد، در غیر اینصورت با شرکت گارنتی کننده هماهنگ کنید.

    شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵


  • سلام وقت بخیر من نسخه اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس رو خریدم برای 2 تا دیوایس برای گرفتن active key برای بار دوم اشتباهن بجا اینکه برا ویندوز بگیرم برا اندروید گرفتم اما رو هیچ دیوایس اندرویدی نصب نکردم حالا که میخوام برا ویندوز رو بگیرم بهم میگه invalid serial number راهی هست بشه اون active key اندروید رو برا ویندوزم استفاده کنم؟

    چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵


  • سلام خیر

    پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵


  • کمک خاستم ممنون میشم کمک کنید باسلام خوبید کمک خاستم ازتون من یه شبکه داخلی دارم و از انتی ویروس نود و Eset endpoint antivirus استفاده میکنم حالا فایل Nod32.lic من اکسپایر شده تاریخ ۲۰۱۷/۰۳/۰۳ خاستم این فایل جدید رو اگه دارید برام بفرستید. برای هشتاد تا سیستم البته من سرورو انتی ویروس دارم که باید روی کنسول ست کنم ممنون تون میشم برام پیدا کنید بفرستید باتشکر از لطف و محبتتون از سایتتون دیدن کردم

    یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵


  • سلام. من نسخه اورجینال ایست رو دارم با لایسنس یک ساله. الان خودش پیغام اپدیت داد و من اپدیت کردم ولی نمیدونم چرا دیگه اون لایسنس قبلی و یوزر پسوردی که داشتم رو قبول نمیکنه. اطفا راهنمایی کنید

    یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵


  • سلام از نسخه 9 به بعد یوزرنیم و پسورد از رده خارج شده است و کلید لایسنس جایگزین آنها شده است بنابراین شما بایستی طبق همین راهنما یوزرنیم و پسورد خود را به کلید لایسنس تبدیل نمایید.

    سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵


  • سلام من نسخه اسمارت 9 رو دارم ولی وقتی طبق راهنمایی های شما عمل کردم ارور میده که نمیتونه پیدا کنه الانم خیلی وقته اکتیو نیست و پروتکت نمیکنه دستگاه رو. لطفا راهنمایی کنید.ممنونم

    جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵


  • سلام احتمالاً آنتی ویروس شما اصلی نیست یا زمان اعتبار آن به تمام رسیده و یا نام کاربری و پسورد آن غیرفعال شده است. لطفاً آنها را بهمراه مشخصات خود به ایمیل ali.arefi@antivirus.ir ارسال نمایید تا پس از بررسی نتیچه را به شما اعلام نمایم.

    چهارشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶


  • سلام بله درسته زمان اعتبارش به پایان رسیده. بله حتما.ممنونم از راهنماییتون!

    سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶


  • خواهش میکنم

    پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶


  • با سلام و خسته نباشید . من لایسنس اصلی نود ۹ رو خریداری کردم . در حال حاضر ورژن جدید نود که نود ۱۰ باشه اومده. میخوام بدونم که ورژن جدید را دانلود کنم هنوز می توانم از همون لایسنس جدید استفاده کنم؟

    چهارشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶


  • سلام خسته نباشید من یوزر و پسوردی که تازه خریدمو وارد میکنم ولی ارور میده همه ی اون چیزایی که گفتین (حروف بزرگ...)هم رعایت شده ولی با این حال بازم ارور میده اینم از ارور We could not find a license for the credentials you entered لطفا جواب بدین

    پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶


  • سلام بله، بدون شک.

    سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶


  • سلام، احتمالاً شما از نسخه اصلی (اورجینال) استفاده نمی کنید، فقط اگر پشت جعبه نام ناشر اثر ایما تدبیر ثبت شده باشد نسخه اصلی را خریداری نموده اید. لطفا لایسنس خود را به آدرس ali.arefi[at]antivirus.ir ایمیل کنید تا از نظر صحت بررسی شود.

    سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶


  • با سلام و خسته نباشید من 3 تا نود 32_ورژن 9 رو باهم فعال کردم . برام هر سه تا لایسنس اومده و دارمشون . اما یکی از سیستم هام به مشکل خورد و مجبور شدم ، ویندوزش رو عوض کنم ؛ حالا نمی دونم باید از کجا بفهمم کدوم لایسنس مال کدوم کامپیوتر هست ؟ لطفا راهنمایی کنید . ممنون

    سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶


  • سلام، به سایت eset.com مراجعه و از قسمت support بخش lost password را بزنید. ایمیل خود را که موقع فعال کردن لایسنها زده اید را وارد کنید. تمام لایسنسها با نام کامپیوتر برای شما ارسال میشود. از نام کامپیوترها مشخص میشود کدام یکی روی کدام دستگاه استفاده شده است.

    جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶


  • سلام خسته نباشید ببخشید من دادم انتی ویروس رو بیرون نصب کردن و نمیدونم اورجیناله یا نه واسه ی اپدیت باید چیکار کنم؟

    یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶


  • سلام، به سایت eset.com مراجعه و از قسمت support بخش lost password را بزنید. ایمیل خود را که موقع فعال کردن لایسنها زده اید را وارد کنید. اگر اورجینال باشد اطلاعات کامل آن برای شما ارسال میشود. در غیر اینصورت نمیتوان کاری انجام داد.

    شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


  • سلام! من اطلاعاتی رو که فرموده بودین رو فرستادم به آدرس ایمیلی که فرستادین ولی حدود دو ماهه که پاسخی دریافت نکردم. ممکنه پیگیری کنین؟ ممنون.

    پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام جواب شما داده شده است لطفا بخش SPAM یا Junk ایمیل خود را چک نمایید. در صورت عدم یافتن پاسخ ما دوباره ایمیل بزنید و منتظر پاسخ آن در 24 ساعت باشید.

    شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام انتی ویروس من اورجینال هستش.اما نمیذونم لایسنسش رو از کجا پیذا کنم.ازین بابت میگم اورجیناله که رو خوذ لپ تاپ نصب بوذه لطفا راهنمایی کنید.

    شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام اگر ایمیلی که هنگام ثبت نامه اولیه از شما گرفته شده را در لینک زیر بنویسید، لایسنس شما مجدداً به همان آدرس ایمیل ارسال میشود: http://www.eset.com/me/support/lost-license البته اگر از قبل آنتی ویروس برای شما نصب بوده و این ایمیل را ندارید نمی توانید از این حالت استفاده نمایید. معمولاً نسخه های رایگان سه ماه هستند.

    سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام من eset smart security ورژن 9 رو سال قبل نصب کردم .اخیرا هشدار داده که لایسنس رو تمدید کنید.من به سایت ای ست رفتم و یوزر نیم و پسورد رو زدم و کلید لایسنس رو دریافت کردم و وارد کادر کردم و پیام میدهد که activate با موفقیت انجام شد ولی همچنان هشدار expire شدن هست (نارنجی رنگ) علت چی میتونه باشه؟ لطفا راهنمایب کنید ممنونم

    پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام احتمالاَ نوع لایسنس را اشتباهی انتخاب نموده اید. مثلاً شما نمی توانید لایسنس مربوط به اینترنت سکیوریتی را در نسخه اسمارت سکیوریتی بزنید. در خیلی از موارد که به ما مراجعه شده است لایسنس موبایل سکیورتی را وارد برنامه اسمارت سکیوریتی زده بودند و دقیقاً خطای شما را دریافت کرده بودند.

    یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام خسته نباشید.من انتی ویروس رو اپدیت کردم و یوزر و پس لایسنس رو تا 2021 اعتبار داره و لی الان همش رمز رو ازم میخواد من هم فراموشش کردم نمیدونم چیکار کنم؟بعد موقع نصب رمز ازم خواسته که اونم فراموش کردم برای همین نمیتونم انتی ویروس رو پاک کنم باید چیکار کنم؟ممنونم از راهنماییتون

    یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶


  • در مورد اعتبار لایسنس یا فراموش کردن آن از سایت eset.com و بخش support اقدام نمایید. اگر رمز را دارید ولی بعد از وارد کردن عمل نمی‌کند به احتمال زیاد لایسنس شما برای نوع دیگری از محصول است یا بلاک شده است. برای پاک کردن آنتی ویروس برنامه ESET AV Remover tool دانلود و در محیط safe mode اجرا کنید.

    سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶


  • سلام برای دریافت لایسنس باید چکار کنم

    یکشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶


  • سلام، از فروشگاه خرید نمایید تا بسته برای شما ارسال شود. البته میتوانید فقط لایسنس را بصورت اینترنتی توسط ایمیل یا تلگرام دریافت نمایید.

    چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶


  • سلام از زحمات شما سپاسگزارم . من لاینسس اورجینال اسمارت سکوریتی نو32 دارم تا 2ماه دیگر هم اعتبار داره کار تبدیل یوزر وپسورد رو هم انجام دادم مجدد میخام ویندوز نصب کنم الان یادم نمیاد که برای نصب وفعال شدن مجدد انتی ویروس چه کدی وارد کرده بودم ؟ و تو چه قسمتی باید این کد مجدد وارد کنم ؟ لطفا کمکم کنید .خداوند خیرتون دهد

    یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶


  • سلام معمولاً لایسنس بعد از ثبت نام به ایمیل شما هم ارسال میگردد. اگر نتوانستید آن ایمیل را در صندوق پستی خود پیدا کنید بهتر است با مراجعه به سایت eset.com از بخش support گزینه lost password را بزنید تا لایسنس مجدداً برای شما ایمیل شود.

    سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶


  • سلام خسته نباشید من آنتی ویروسم نود سی و دو ورژن 9 هست ویندوزم رو قبلا داده بودم برام عوض کرد و هم لایسنس گذاشت . می خوام ویندوز عوض کنم لایسنس قبلی رو از کجا باید پیدا کنم, در آنتی ویروس جدیدام بریزم, هنوز ویندوز عوض نکردم مرسی

    چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶


  • سلام معمولاً لایسنس بعد از ثبت نام به ایمیل شما هم ارسال میگردد. اگر نتوانستید آن ایمیل را در صندوق پستی خود پیدا کنید بهتر است با مراجعه به سایت eset.com از بخش support گزینه lost password را بزنید تا لایسنس مجدداً برای شما ایمیل شود.

    چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶


  • hi i have a license code and when i'm entering this code in my node this give an error messages and say your code is not registered how can i register my license in node site and enter into the program. thanks

    یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶


  • Hi Please visit eset.com/activate and fill the form and your license will be a registered

    سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶


  • با عرض سلام و خسته نباشید من حدود 1 ساله برنامه نود 32 ورژن 9 رو سیستم دارم با اعتبار 18 ماهه و هر بار با تعویض ویندوز هم کد لایسنسی که رو کارتون برنامه بود رو میزنم و بالا میاد تازگیا اپدیت ورژن 11 براش اومد اپدیت کردم و کد لایسنس رو خواست، ولی همون کد 20 رقمی رو میزنم خطا میده دوباره حذف و نصب کردم و با همون ورژن 9 و همون کد لایسنس کار کرد من سی دی نود 32 رو خریده بودم و از خود لوح فشرده نصب کردم برای همین ایمیلی نتونستم ثبت کنم دوتا سوال دارم اول اینکه مشکل من چیه؟ دوم اینکه برنامه اصلی و لایسنس معتبر رو از کجا میشه دانلود و خرید کرد؟

    چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶


  • سلام لطفا لایسنس خود را برای ما از قسمت "پیام ها" و یا از طریق ایمیل ارسال کنید. (همچنین می توانید در ساعات اداری با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید) برای بررسی اصالت لایسنس نرم افزار می بایستی آنرا از نمایندگان رسمی ایی‌ست خریداری کنید. متاسفانه به علت مشکلات بین المللی شرکت ایی‌ست لیست نمایندگان ایران را از وبسایت خود حذف کرده است. اما شما می توانید از طریق ایمیل با شرکت ایی‌ست ارتباط بر قرار کرده و لیست نمایندگان را بگیرید. نام شرکت فناوری اطلاعات نیماک (مرجع آنتی ویروس ایران) نیز در ایمیلی که شما از ایی‌ست دریافت می‌کنید خواهد بود.

    چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶


  • سلام خسته نباشید من نام کاربری و پسورد را فراموش کردم الان باید چکار کنم

    یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶


  • سلام به آدرس زیر مراجعه کرده و ایمیلی که با آن آنتی ویروس را فعال کردید را وارد کنید. ممکن است اطلاعات لایسنس شما با کمی تاخیر ایمیل شود. (پوشه SPAM و Junk را نیز چک کنید.) https://www.eset.com/me/support/lost-license

    یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶


  • با سلام و عرض خسته نباشید من یه سوال داشتم من در انتی ویروس روی نسخه اندروید قابلیت ضد سرقت رو فعال کردم و از من رمز میخواست که من دادم حالا یک ساله که گذشته یهو از من رمز میخواد ولی من یادم نیست و دستگاهم قفل شده و تنها کاری که میتونم بکنم خاموش و روشن کردن موبایل هست که بعد از روشن شدن دوباره قفل میشه میخواستم ببینم شما راه حلی رو دارین که بهم پیشنهاد کنین اگه دارین ممنونتون میشم چون میخوام گوشیم ریست فکتوری کنم چون اطلاعاتم پاک میشه اگه جوابی رو دارین خواهشا سریع بهم ایمیل کنین با تشکر

    جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷


  • متاسفانه راهی وجود نداره و باید سیستم عامل مجددا نصب بشود

    چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷


  • سلام من آنتی ویروس nod32 رو خریداری کردم اما موقعی که میرم تو سایت activate اطلاعاتی رو که لازم دارم به نمیده و میگه Activate or register your retail ESET product If you have purchased a boxed ESET product, you can have it activated by filling out the form below. There was an error registering your serial number. Please contact support. چطور باید از طریق پشتیبانیش مشکلم رو برطرف بکنم

    دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷


  • سلام معمولا روی جعبه آنتی ویروس، شماره پشتیبانی محصول درج شده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

    سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷


  • سلام من پارسال یه انتی ویروس دوساله گرفتم برای لب تابم که فروشنده همون موقع برام فعالش کردامسال برای وارد کردن کی های سال دومش وارد شدم و اخرش پیغام داد با موفقیت هم انجام شد ولی خود برنامه هنوز الارم انقضا رو داره و به رنگ نارنجی هست و چندروز هم بیشتر وقت ندارم.الان چکار کنم؟

    شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷


  • سلام یک لایسنس دیگه باید تهیه کنید، آنتی ویروس ای‌ست به قسمت‌های مختلفی وجود دارد از (۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان) برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن پشتیبانی وب‌سایت که در قسمت پایین صفحه درج شده است تماس بگیرید

    یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷