سبد خرید شما خالی است

آخرین پست ما در اینستاگرام

a

راهنمای خرید آنتی ویروس

a

برسی امنیت کاربران توسط شرکت ESET

نویسنده:

نوشته شده در: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | به روزرسانی در: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

برسی امنیت کاربران توسط شرکت ESET

یکی از تأثیرات منفی ویروس COVID-19 این است که توانایی خرید حضوری مردم را به میزان قابل توجهی محدود کرده است.

با قرنطینه  و محدودیت رفت و آمد در سراسر جهان که باعث بسته شدن فروشگاه های زیادی به مدت طولانی می شود، ما برای اکثر نیازهای خود چاره ای جزء آنلاین خرید کردن نداریم. بنابراین، جای تعجب نیست که یک نظرسنجی جدید از ESET نشان دهنده افزایش چشمگیر خرید آنلاین در ایام قرنطینه است.

این نظرسنجی که به عنوان بخشی از تحقیقات جهانی فناوری مالیFinTech) ESET) انجام شده است، دیدگاه های مصرف کنندگان در مورد خرید آنلاین ، بانکداری و امور مالی را بررسی کرد، نشان داد که 61٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان بیشتر از همه گیری ویروس کرونا آنلاین خرید خود را انجام میدهند. این افزایش محبوبیت خرده فروشی اینترنتی به ویژه در بین نسل های جوان مشهود است، زیرا 70٪ در میان گروه سنی 25 تا 34 سال بیشتر به صورت آنلاین خرید میکنند.

با توجه به کمبود فرصت خرید در فروشگاه ها ، این یافته ها زیاد هم تکان دهنده نیستند. با این حال ، آنچه تعجب آورتر است این است که تحقیقات ESET نشان می دهد که افزایش تجارت الکترونیکی حتی پس از پایان همه گیری دائمی خواهد بود. از 10 هزار مصرف کننده ای که در سراسر انگلیس ، ایالات متحده ، استرالیا ، ژاپن و برزیل مورد بررسی قرار گرفتند ، 40 درصد گفتند که آنها همچنین انتظار دارند که بعد از همه گیری ویروس کرونا ، بیشتر از قبل آنلاین خرید کنند. این امر به تغییر اساسی در نحوه خرید اشاره دارد و بدیهی است که تأثیر همه گیری کرونا بر عادت های خرید و فروش آنلاین ما هرگز برطرف نخواهد شد.

با ادامه رونق خرید آنلاین، ضروری است که مصرف کنندگان آنلاین در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت شوند. شرکت ها اغلب از نقض داده ها و حملات سایبری رنج می برند ، و هر زمان که این اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که اطلاعات شخصی مصرف کنندگان در معرض خطر قرار گیرد و آنها را در معرض تهدید و اخاذی و حملات فیشینگ قرار دهد. روش بسیار متداول  مجرمان اینترنتی این است که از مارک های معروف به عنوان وسیله ای برای فیشینگ استفاده می کنند. آن ها از اعتماد مشتری به این مارک ها سوءاستفاده می کنند تا بتوانند مشتریان را متقاعد کنند که روی لینک های مخرب کلیک کنند و اطلاعات شخصی خود را از جمله نام کاربری ، گذرواژه ها و جزئیات کارت بانکی را به کلاهبرداران  بدهند.

بیش از دو سوم از مشتریانی که ESET از آنها  نظرسنجی کرده است، فکر می کنند می توانند ایمیل های فیشینگ کلاهبرداران که به اسم یکی از فروشگاه های آنلاین برای آن ها فرستاده شده، را راستی آزمایی کنند. این می تواند نشان دهنده آگاهی بالاتر از ایمیل های فیشینگ در بین عموم مردم باشد ، زیرا بدنامی آنها در عموم مردم آشکار است ، اما با توجه به اوج عظیمی که در نتیجه همه گیری کرونا مشاهده کرده ایم ، با ثبت رکورد 2 میلیون سایت فیشینگ در سال 2020 و2021 توسط گوگل ، ممکن است بسیاری از مردم هنوز میزان تلاش های کلاهبرداران و نقض اطلاعات از سمت این افراد را دست کم بگیرند.

فقط 29٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان در نظرسنجی اظهار داشتند که هنگام خرید آنلاین حس ایمنی بسیار بالایی میکنند و 16٪ اظهار داشتند که احساس می کنند یا  “از امنیت بالایی برخوردار نیستند”  یا  “از هیچ امنیتی”  برخوردار نیستند. با توجه به اینکه خرده فروشی اینترنتی تقریباً همیشه شامل وارد کردن جزئیات بانکی است ، بدیهی است که برای اطمینان از امنیت مصرف کنندگان آنلاین در برابر تهدیدات سایبری ، باید اقدامات بیشتری در سطح جهان انجام شود.

در زمینه پرداخت آنلاین  پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است ، به عنوان مثال ، سرویس هایی مانند Apple Pay و Google Pay ، که برای هر معامله یک شماره کارت مجازی منحصر به فرد تولید می کنند ، به این معنی که جزئیات کارت بانکی در معرض خطر نیست ، اما نتایج نظرسنجی ESET نشان می دهد که هنوز زمان طولانی برای بالا رفتن اعتماد به نفس مصرف کنندگان وجود دارد.

محافظت از مصرف کنندگان و داده های آنها در برابر فیشرها و سایر عوامل مخرب امری حیاتی است و این وظیفه ESET است که با استفاده از فناوری پیشرفته نرم افزار امنیتی ما این کار را انجام دهد.

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.
هیچ پیامی برای نمایش وجود ندارد.
تخفیف ۵۰٪ محصولات بیت دینفدر
خرید محصولات سازمانی کسپرسکی
ضدباجگیر پادویش