سبد خرید شما خالی است
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
دوست دارم از آنتی‌ویروس خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
آیا برای خرید، حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با آنتی ویروس تماس بگیرم؟
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟
مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آنتی ویروس به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
آیا آنتی‌ویروس در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
آیا تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی می‌باشد ؟