سبد خرید شما خالی است

آخرین پست ما در اینستاگرام

a

راهنمای خرید آنتی ویروس

a

هک شدن اطلاعات 250 خانوار

نویسنده:

نوشته شده در: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | به روزرسانی در: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

هک شدن اطلاعات 250 خانوار

هکر ها اطلاعات و سوابق شخصی 250 میلیون خانوار آمریکایی را در اینترنت فاش کرد

گروهی از هکر ها به اسم Pompompurin، اطلاعات و سوابق شخصی حدود 250 میلیون نفر از شهروندان آمریکایی را در اینترنت پخش کردند.

این بانک اطلاعاتی حاوی 263 گیگابایت اطلاعات شناسایی فردی و اطلاعات مربوط به خانواده ها در هفته گذشته بود که دریک انجمن هک محبوب در اینترنت، منتشر شد.

طبق تجزیه و تحلیل انجام شده توسط Hackread.com ، سوابق حاوی 1255 پرونده فرعی CSV است که هر کدام 200000 لیست دارند که شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی، شمار تلفن و آدرس ایمیل
  • تاریخ تولد، وضعیت تاهل و جنسیت
  • ارزش خانه، هزینه اجاره و سال ساخت خانه
  • کد پستی، آدرس خانه و موقعیت جغرافیایی
  • میزان اعتبار و وابستگی سیاسی
  • میزان حقوق، جزئیات درآمد و تعداد خودرو های شخص
  • تعداد فرزندان خانوار
  • تعداد حیوانات خانگی

 

در حال حاضر مالک یا منبع درز این پایگاه داده مشخص نیست.

آن گروه هکر در پایین پست خود گفتند که: "این اطلاعات توسط ما اینجا منتشر شده. چند روز طول کشید که اطلاعات کاملا  استخراج شود. اگر سوالی داشتید میتوانید بپرسید. این اطلاعات شامل 59 میلیون ایمیل خاص است و تمام مردمی که اطلاعات آن ها منتشر شده، ساکن آمریکا هستند." آنها همچنین این نکته را ذکر کردند که:" در این اطلاعات هیچ پسوردی نیست"

خطرات ایمنی دیجیتالی و فیزیکی برای مردم

با توجه به تعداد زیاد اطلاعات فاش شده در مورد افراد و خانواده های آنها ، سوءاستفاده‌گران می توانند از داده ها به روش های  مختلف بهره برداری کنند. با کنار هم گذاشتن اطلاعات، مجرمان اینترنتی میتوانند حملاتی را مهندسی کنند که منجر به تصاحب حساب کاربری، سرقت یا کلاهبرداری شود.

علاوه بر تهدیدات دیجیتال، مجرمان می توانند قربانیان خاص را بر اساس جزئیات درآمد ، تعداد وسایل نقلیه متعلق به خود و آدرس خانه جدا کنند.

قربانیان باید تعاملات آنلاین و صندوق ورودی خود را از نزدیک کنترل کنند. لازم است آن ها کاملا  آگاه باشند که مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران میتوانند آنها را از طریق هر پلتفرم فضای مجازی مورد هدف قرار دهند یا از شماره تلفن برای برقراری تماس ناخواسته یا ارسال پیوند های مخرب یا جعلی استفاده کنند.

 

منبع

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید.
هیچ پیامی برای نمایش وجود ندارد.
تخفیف ۵۰٪ محصولات بیت دینفدر
خرید محصولات سازمانی کسپرسکی
ضدباجگیر پادویش